Jeg har satset og købt mig en brugt tysk Oranier 39-26 gasheizautomat Werra 2,0 KW i Tyskland til meget billig pris.
Min varmer er fabriksbygget bygget til propangas og jeg antog at det blot var "plug and play", men der sker ligesom ikke noget og jeg kan ikke høre at der kommer gas inde i brændkammeret.
Gas er ikke noget jeg ved ret meget om endnu, men det håber jeg at få undervejs ;-)
Jeg søger en der ved lidt om gas, regulatorvalg, Flüssiggas 50 mbar (G 30) som kan guide mig til at få apparatet til at brænde/varme.
Min første observation er at min regulator lukker, hvis jeg blot tænder helt for gassen, og så kommer der jo ikke gas ind i brændkammeret.
Er der en på dette forum der har lidt styr på "gas" eller kan henvise til en privatmand eller et firma i nærheden af Herning som jeg kan betale for at få apparatet op at køre? Jeg har bygget en teststand så projektet er let at gå til og så jeg kan køre den udendørs når der kommer liv i den. Jeg leverer gerne apparat og teststand til rette vedkommende hvis du har dit eget lille gas-værksted.
Jeg har henvendt mig på mit lokale BP depot, men de har ikke et værksted eller en der rigtig ved noget synes jeg.
Skriv evt. på mail:
[email protected] hvis jeg må kontakte dig og du finder mit projekt lidt spænnende. Jeg betaler gerne for hjælp og stumper.