Tak for utrolig dårlig behandling

Jeg sletter min profil igen

Havde godt nok ikke regnet med jeg ville blive taget sådan imod herinde. Og så af voksne mænd.

Jeg lavede opslaget med fugt og skimmel fordi jeg siden jeg flyttede ind er blevet mere og mere dårlig og har fået lavet diverse tests… og ingen allergi

Jeg er utrolig ked af at blive anklaget for at være falsk og alt muligt.

Jeg håber I taler pænere til jeres koner hvis I har nogen.

Jeg skrev herinde i håb om hjælp om min bolig


Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
For at sige det rent ud, så er dine billeder ganske umulige at se noget som helst på. Kunne du ikke gøre dig den ulejlighed at tage et par billeder, som viser de buler, der er.
I øvrigt behøver du ikke slette din profil, du kam bare gemme den til en senere brug. 
Prøv i øvrigt at se det fra de menneskers side, der skal forsøge at give råd. De skal i mange tilfælde give råd ud fra de ofte sparsomme oplysninger, trådstarteren giver. Derfor kommer der ofte nogle spørgsmål, som i dit tilfælde bliver optaget som krænkende.

fase
Det er jeg da utrolig ked af at høre, har lige læst dine andre indlæg, og kan godt forstå du føler dig dårligt behandlet.
Selv om det ikke er fugt nu, kan der jo godt have været fugt, så der nu er svampespore i luften, og inde i konstruktionen.
Du kan få målt for svampespore, måske din boligforening vil betale?

Vi prøver igen, i morgen --
Kære Anet90:

Bemærk at svarene falder i 2 kategorier. Dem der har behov for at svine dig til, og dem der forsøger at hjælpe.

Den sidste gruppe stiller supplerende spørgsmål for at kunne guide sig ind på problemet. Det må du ikke opfatte som kritik, men du bør også forstå at ingen har det gyldne svar ud fra de sparsomme oplysninger.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis