Hjemmelavet løsning til at hænge lille mobil projektor op

Kære alle,

Er der nogen der kan give input til en genial ophængsløsning eller kan fortælle mig 'dimsen' jeg leder efters navn?

Jeg har fået en Samsung Freestyle projektor, som er ment til at stå på siden af sengen, men det giver nogle træls billedeforvridininger, så jeg vil gerne have den monteret midt over sengen. 

Jeg vil dog helst ikke miste det smarte mobilitet i den, derfor vil jeg ikke bare skrue direkte igennem bundpladen og ind i væggen.  

Min tanke var så en simpel v-formet knage som man kunne skubbe bundpladen ned i og nemt kunne tage op af igen, men jeg kan simpelthen ikke finde sådan en nogen steder - muligvis fordi jeg ikke ved hvad jeg skal spørge/søge efter. Nogen der kan hjælpe?


Alle forslag til søgeord, hvor jeg kan prøve at gå hen eller alternative løsninger modtages med kyshånd 
// Martin 
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg synes da der står at den retter skæve vinkler og der er billede af den stående skævt på en seng. Vender den også billedet hvis den hænger på hovedet? Men ellers afhængig af dine muligheder feks en stump træ skruet i loftet med i den ene ende med et afstandsstykke på nogle få mm så du kan sætte foden ind i mellemrummet mellem træstykke og loft.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hej Kovas,

Ja det gør den, men når den skyder fra siden i et mørkt rum giver det en ujævn oplysning af de steder hvor der ikke er billede og når den er på grænsen til hvad den kan klare med længde /pixels, så kan man se forskelle på billedekvaliteten fra hjørnet der er tættest på projektoren og længst væk :)

Det er et godt forslag: Da der skal ledning til den vil jeg dog hænge den på væggen istedet for at undgå synlige kabeler, men det større problem er at jeg ikke har udstyret (og evnerne) til at lave noget smukt helt fra bunden og det skulle gerne se kønt/diskret ud når projektoren ikke er hængt op :P  
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis