Hærdet glas

Hej. 
Hvor finder jeg hærdet glas til billig penge. :)
Har fået et tilbud på 5000 for de her ting.
6mm hærdet klar glas.

1*200 cm
1*85 cm
2*180 cm
Alle med højde på 120 cm.
Er 5000 meget eller kan man gøre det billigere.
Skal bruges til en overdækket terrasse hvor vi skal have noget i de huller der er, for at afskærme for regn og blæst. 

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvorfor vil du have hærdet glas?
Har du tænkt på lamineret glas, som alternativ, det fås også i 6 mm ( ca. 6,4 mm ) ?
Hvor/hvem har du de kr. 5.000 fra?
Prøv lige din lokale glarmester, giv ham målene, og sig du selv henter glasset hos ham.

Elektronikteknikeren
Hvad er din m2 pris?

For hærdet glas:
Interglas siger a 653 kr/m2
Glasbutikken siger a 512 kr/m2

Stadig ? Hvorfor 6 mm hærdet glas.
Han skal jo bruge lige omkring 8 m2 så prisen er da ikke eget hen i vejret og de priser du nævner der GSH der kommer der jo sikkert fragt oven i på en lille tudse..... lamineret glas vil jeg gerne fraråde da der meget ofte trænger fugt og vand ond i samlingerne o er tid jeg har selv 15 stykker glas på min terrasse i sommerhuset hvor man kan se fugt imellem lagene i kanten, ser ikke pænt ud og jeg har da overvejet at skifte til hærdet.... jeg skal igang med at lave  en overdækning til terrassen der oppe der kommer til at fylde Ca. 25 m2, og savler i fryd over tanken med glas i taget, så man kan sidde ude og se stjerne hele natten under tag....... men med specielle samlelebeslag til glastage plus diverse og glasset så løber det op over 40.000 kun for taget.... jeg ved at plastmo har lanceret en serie der hedder glaze der er luge så gennemsigtigt som glas og lidt billigere.
Jeg tro ikke at du kan re det billigere end de 5.000 kr. Glaspriserne er eksploderet i pris det skyldtes at langt det meste glas vi bruger i DK er eproduceret i Tyskland hvor man bruger gas til fremstilling og da gaspriserne er næsten 10 dublet på et år ja så går det kun en vej med glaspriserne og det er op. Jeg har selv en meget kammerat der er salgschef his en glasgrosssisit han suger atnpr de sender til ud ud så gælder max 10 dage lige p.t. så vil du ha e glas så køb nu.....
Annonce
Okay. Ja for der er vel ikke andre bedre alternativ til det.? Tænker også det skal kunne tåle varme fra grillen osv. :) 
Er det det de kalder Sunglaze? Der får jeg priser omkring 1000 pr m2 - så er hærdet glas jo ligefrem billigt😲

Udvikling af embedded elektronik til industrielle løsninger: www.FAVetronics.dk

Hmmmja det var sunglaze jeg tænkte på. Ja det kan jeg godt se er megadyrt.....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis