Udskrive billed fra mobiltelefon.

Jeg bruger mere  og mere mobilen til foto. Men det giver mig en udfordring når jeg vil udskrive et billede. Jeg kan ikke finde ud af at udskrive direkte fra telefonen. derfor bliver de overført til computeren og den går straks i gang med det automatisk når jeg tilslutter den. Men hver gang jeg tilslutter den så laver den en mere kopi af de tidligere og derudover laver den en så kaldt thumb som er total ligegyldig men gør det hele ret uoverskueligt. Så nu ligger der 3kopier plus de sidste nye + lige så mange thumps. Egentlig ville jeg bare gerne kunne plukke i billederne og kun indlæse dem jeg vil udskrive men jeg ved ikke hvordan. Er der nogen som kan guide mig? Når billederne ligger på computeren så bruger jeg fast stone fotofremviser til at udskrive fra. På forhånd tak.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan installer et program, der hedder min telefon på computeren. Fra den kan du se, hvad der er på telefonen og udskrive de billeder, du ønsker. Appen findes på Microsoft Store.

fase
Det har du ret i, men det kræver, at printeren kan udskrive fra telefonen.

fase
Jeg synes ikke at de muligheder for direkte udskrivning giver mulighed for at redigere i størrelsen på fotoet som man kan i fast stone. Fabrin og JHB tak for svar, men det jeg finder på den store forstår jeg ikke. Det virker ganske uoverskueligt. Fandt en vejledning til at importere billeder  som jeg brugte og som siger at jeg kan vælge hvad jeg vil importere, men inden jeg får set mig om så er hele møjet der engang til.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
det ser ud som om jeg kan gøre som JHB skriver men det er tilsyneladende kun som 10x15cm. Det er vigtigt for mit projekt at billedet bliver a5.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Annonce
Kovas, du installerer programmet Din telefon fra Microsoft Store. Derefter kobler du din telefon til ved hjælp af bluetooth forbindelsen. Så får du overført det du har på telefonen og kan vælge det billede, du ønsker at redigere og printe i windowsprogrammet billeder. 

fase
Under Indstillinger -> Enheder -> Autoplay kan du vælge, hvad der skal ske, når du sætte en enhed til maskinen (antager at du bruger Windows?) Altså om den automatisk skal importere, eller om den skal åbne en et vindue, hvor du kan trække billederne fra.


fabrin jeg tror da ikke at jeg kan anvende bluetooth  med mine computere? Jenshøj jeg tror du er inde på noget der. For jeg prøvede den samme funktion som jeg brokkede mig over på min bærbare og her kunne man bare vælge det ene billede som jeg ville. Jeg må til at undersøge den stationære lidt nærmere.Tak for svar.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Nu ved jeg ikke hvilken computer, du har, men du bruger sikkert WIN 10. Din telefon kan sikkert også tilsluttes bluetooth.
Prøv i indstillinger på telefonen under Tilslutning af bluetooth om du kan finde din computer. I indstillinger på din computer er der et punkt, der hedder Din telefon. Prøv at se der.

fase
Det er jo langt fra alle computere, der har Bletooth indbygget, men app'en Telefonlink (som er et nyere navn for Min fTelefon) kan også forbinde via Routeren, dvs. hvis telefonen er logget ind på dit WiFi-net og computeren også er forbundet til dette net (uanset om det er kablet eller WiFi), så etableres forbindelsen den vej.

LINK til Microsoft​​​
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis