Adskilt bundventil til håndvask

Hejsa

Min kone har gjort rent på badeværelset. Det brokker jeg mig sjældent over, men denne gang blev resultatet - ud over et rent badeværelse - at bundventilen i håndvasken blev adskilt. Jeg har forsøgt at montere den igen men uden held. Jeg tænker, at fjederen skal ned i centrum af hullet, og derefter skal slidsen i proppen ned og fange den lille krog, som er i midten. Det er dog ikke lykkes endnu. Er der noget, som jeg gør forkert, eller er det bare at prøve sig frem?

Jeg har forsøgt at finde en monteringsvejledning på nettet, men uden held.

Vh
Klaus
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Slidsen skal fange den lille krog men krogen skal stå i rigtige stilling. Proppen kommer op når du trykke osv. derfor har krogen 2 stillinger og den kan ikke modtage proppen i forkert stilling.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Jeg kender ikke præcis opbygningen. Men det er en kipfunktion så krogen har 1 stilling for at holde proppen nede og en anden for at den ikke flyver helt op som den er nu. 
Som du beskriver det så tror jeg løsningen bliver at skille det helt ad nedefra. Så er der en chance for at krogen kan skubbes væk medens proppen sættes ned. 
Er der andre et eller andet sted der kar kunnet få det på plads så kan du også, du er sikkert lige så klog som alle andre mennesker.      

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis