HJÆLP - oppinding af troldtekt

Hej

Jeg skal snart til at købe troldtekt plader hjem, men hvad kan jeg bruge til oppinding?

Evt en løsning der ikke koster en bondegård! Det kan hurtigt gå hen og blive dyrt at købe træ til 80 plader. 

Mvh Lasse
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hos den nærmeste byggepuscher ligger der med garanti et bundt oppindingspinde du kan hente gratis. Dem kasserer byggepuscherne alligevel.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Rantzau skrev den 26-07-2022 11:06:53

Hos den nærmeste byggepuscher ligger der med garanti et bundt oppindingspinde du kan hente gratis. Dem kasserer byggepuscherne alligevel.

 Tak det må jeg lige prøve at forhøre mig ad 


Mvh Lasse
Troldtekt laver nogle pinde der passer som kan købes for en mindre formue. Du kan lave dine egne for små penge ud af en masonitplade.

Jeg har endnu tilgode at se det byggemarked der forærer strøer og pinde til oppinding væk.

Selvbygger med stort S. 
Superdiy skrev den 26-07-2022 12:31:31

Troldtekt laver nogle pinde der passer som kan købes for en mindre formue. Du kan lave dine egne for små penge ud af en masonitplade.

Jeg har endnu tilgode at se det byggemarked der forærer strøer og pinde til oppinding væk.

 Hey, tak for svar. 
Det slog mig også lige, at jeg bare kunne købe en masonitplade, og skære i strimler. Men tak. :D 


Mvh Lasse
Taler vi om det samme?

Ved oppinding forstås de pinde der anvendes på savværkerne til at holde afstand mellem de enkelte brædder, stolper og tømmer så luft kan cirkulerer frit.

De pinde kasseres hos bygge pusherne, men kan sagtens bruges til meget andet - herunder montering af bl.a. troldtekt.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis