løst bakelithåndtag til raadvad kasserolle

hej
Jeg ved ikke om det er den korrekte gruppe, ellers håber jeg en moderator kan flytte den. 
Jeg har en Raadvad kasserolle, hvor bakelithåndtaget dingler og er meget løst. 
Er der nogen der har erfaring med at fixe det på en eller anden måde? Evt. sætte et nyt på?
Vi er rigtig glade for gryden, men det irriterer at håndtaget er så løst.

Vh Anders

Vh Anders
hej Jeg ved ikke om det er den korrekte gruppe... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
På billedet med hele håndtaget ses et hul yderst i håndtag. Fra denne og ind imod gryden er der en fordybning som ender i et hul. Derinde sidder der en skrue. De gryder jeg har set er det en stjerne. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Hvis der ikke er et hul med en skrue ved den gule pil, så er håndtaget nok bare klikket på plads, det ligner der er nogle spor i den røde cirkel..
Men håndtaget er jo revnet, så den kan nok ikke reddes, medmindre man kan købe et nyt håndtag,



Vi prøver igen, i morgen --
Jeg tror også mere på, at det er klikket på. Når jeg kigger ned i revnen, så ligner det, at bakelitten er kværnet af i siderne hvilket får det til at hænge løst. Men det kan jeg ikke fotografere ordentligt med en mobil.


Vh Anders
Prøv nu alligevel med en meget tynd lige kærv skruetrækker eller stjerne ind hvor den gule pil peger. Om ikke andet så skrue den af og se hvordan det hænger sammen.
Den er jo stort set ubrugelig så du kan ikke gøre noget galt. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Når der intet hul er, så sæt en skruetrækker i revnen og bræk håndtaget af, så du kan se, hvad der er indenunder. Gryden er jo ødelagt og farlig at bruge.

fase
Tag et billede af indersiden så vi får en ledetråd om hvordan håndtaget er fastgjort.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis