Ny vaskemaskine tager ikke skyllemiddel ind.

Hej 
Vi har lige monteret en ny vaskemaskine, hos en af vores lejere.
Og har lige modtaget en mail om, at den ikke tager skyllemiddel ind.
De skriver " Det er dysen til skyllemidlet der er noget galt med, jeg tror ikke at den lukker nok vand ud så skyllemidlet kan løbe over"
Vaskemaskinen er opsat i vaskekælder, hvor der er koblet en del flere maskiner på samme vandforsyning (forgrener), og der er tilsluttet forlængerstykke til både tilløbsslange, samt afløbsslange.

Kan det skyldes vandtryk / forlængere slanger ? 

God dag,
Thomas

Med venlig hilsen

Thomas

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du er sikker på, at der ikke tages skyllemiddel ind? Kommer der overhovedet vand ind i det kammer? Fejlen kan være, at den magnetventil til skyllemiddel ikke åbner. 

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis