Hej
Vi har lige monteret en ny vaskemaskine, hos en af vores lejere.
Og har lige modtaget en mail om, at den ikke tager skyllemiddel ind.
De skriver " Det er dysen til skyllemidlet der er noget galt med, jeg tror ikke at den lukker nok vand ud så skyllemidlet kan løbe over"
Vaskemaskinen er opsat i vaskekælder, hvor der er koblet en del flere maskiner på samme vandforsyning (forgrener), og der er tilsluttet forlængerstykke til både tilløbsslange, samt afløbsslange.
Kan det skyldes vandtryk / forlængere slanger ?
God dag,
Thomas
Med venlig hilsen
Thomas