Stabiliser / afstivning af skur

Jeg har bygget et lille redskabsskur (samlesæt). Skuret hælder en smule og jeg skal rette op på fronten, så den ene dør ikke gaber. Jeg tænker at løse det med vindtræksbånd eller lignende, evt bare et brædde på indersiden. Enten i den øverste del eller fra top til bund (2 billeder). Mon det er nok og har I evt forslag til anden løsning?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ser ud til at understøtningen ikke er anbragt ude i hjørnerne men et stykke inde. Understøtningen burde have været i hjørnerne. Men prøv at lægge lidt under skuret i hængselsiden.

fase
Billedet snyder en smule, der er stolpefødder i hvert hjørne der er niveleret 
Det ser mærkeligt ud, at det kun er den ene dørhalvdel der gaber. Hvis det er sandt, og du retter det på en eller anden måde, vil den anden dør jo så gabe.
Hvad siger check med vinkel i alle hjørner, og ved dørhalvdelene, samt sammenligning af de vægdiagonalerne parvis?

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Så solidt er dit skur heller ikke, så et par brædder der krydsforbindes i toppen burde være nok til at stabiliserer dallerværket efter døråbningen er rettet ind.

Alernativt er vindafstivning med metalbånd både i top og sider. Så skal det nok holde. Kønt bliver det ikke, men det går nok da jeg ikke har på fornemmelsen at det æstetiske har prioritet overhovedet.   
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis