MitID..

Suk.. Det er godt nok til at få grå hår af - så virker det, og så virker det ikke.. oplever I det samme ? 

https://dk.trustpilot.com/review/mitid.dk er heller ikke særlig opløftende læsning.
Suk.. Det er godt nok til at få grå hår af - så... Vis hele indlægget
29 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det er svært at svare på, men få din udbyder til at overvåge forbindelsen. Micro afbrydelser er svære at opdage ved almindelig net brug. Det er noget helt andet ved krypterede forbindelser.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jeg er ret sikker på at fejlen skal findes i nettet. Hardwareproblemer viser sig hurtigt som gentagne og enslydende fejlmeddelser.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jeg fik dette svar fra Yousee her til formiddag "Hvis du oplever problemer med MitID vil det ikke være dit internet der driller, med mindre du afbrydes 100% imens du er i gang med login" Hmm..!
Det er netop hvad der ske på en krypteret linje. Du logges af ved selv den mindste afbrydelse. 
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Annonce
Svindler og bedragere, er også hurtig ude med snyd, fup og humbug. 
Helt ærligt, de to sidste billeder viser ingen gang, hvem der sender noget til dig eller oplyser dir navn. Det er da så tyk en falsk besked, at det burde være til at gennemskue. Både NemId og MitId er midler til at bekræfte, at du er den, du giver dig ud for. Når du er logget ind på f.eks. din bank bruges ingen af delene ikke mere i den opgave, du er igang med.
Du kan komme ud for at skulle logge på med MitId to gange. Det har jeg været udsat for et par gange.


fase
Det bedste du kan gøre, er at videresende beskeden til politiet hvor du samtidig anmelder afsender for svindel.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jojo.. jeg ved godt det er fusk, det var bare for at gøre opmærksom på de banditter der lusker rundt på nettet.   Billederne er hentet fra en side med advarsler mod svindler og snyd.
Sakset fra Trustpilot
"Bekendtgørelsen, der ligger bagved, er meget farlig for os borgere. Staten, offentlige virksomheder og private virksomheder kan lukke vores Mitid og dermed afskære os fra vores egne penge, services, afgang til det offentlige osv. samtidig accepterer man at man må sammenkørt data - herunder sundhedsdata, så hvis du fx ikke har taget de vacciner staten ønsker eller hvis du har de forkerte holdninger eller lign, så kan de bare lukke.
Det vil aldrig ske, tænker du nok, men det er lige sket i Canada, hvor tusinder fik deres konti spærret fordi de havde deltaget eller støttet en lovlig og fredelig demonstration mod vaccinetvang. Så, jo! Og, hvorfor overhovedet have behov for at skrive det ind i lovgrundlaget?"

Hmm.. hvis dette er sandt, indrømmet så bliver jeg da noget betænkelig ved systemet..!    

Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis