Bortkørsel af jord

Hej

Jeg har et gammelt hus hvor jeg jeg har stampet jord/ler under gulv.

Jeg skal grave ud til nyt terrændæk, så skal have fjernet 12-14m3 jord.

Hvem gør det billigst?
Jeg kan finde priser mellem 11-18.000kr.
Når jeg googler lidt så skriver mange at man skal forvente en pris på 130-180kr/ton. Hvilket er 4320kr, så de priser jeg har fundet er 2-4gange så høje.
Så hvis nogen kender nogen der kan gøre det billiger ville jeg da vælge dem. 
Jeg bor i 4100
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Find en lokal vognmand, de er ofte meget billigere end de "kendte" firmaer der reklamerer med det. Jeg fik 8m3 kørt væk sidste år for 2200kr, så det kan godt lade sig gøre.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej Johns

Det lyder mere som prisen jeg læser om.
Jeg må lige afsøge området jeg bor i om der ikke er en vognmand der kan hjælpe mig.
Ellers har jeg brugt ham her​Vognmand ​​​.. han var dog i 4700, men måske han også kører til Slagelse..

Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

Køb en trailer og kør det selv på genbrugspladsen, så koster det gratis og du har en trailer til senere brug
Gjorde det selv for 21 år siden og trailer er stadig intakt, havde dog 55m3 byggeaffald 
Det afhænger måske også af hvor i landet man er. I december betalte jeg 4000 plus moms for at få kørt 7-8 m2 væk.
Det var i gladsaxe og netop med en lokal vognmand (jeg hentede en del andre priser ind og de var noget dyrere)

Ask
Annonce
Ca. 20 tons jord. En stor boogie trailer kan tage omkring 500 kg, så det er "kun" 40 ture til genbrugspladsen. 

Dertil kommer et ukendt antal ture til kiropraktoren   

Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
Man må kun aflevere 1m3 på genbrugspladsen.

Så selvom jeg har en trailer der kan laste 1000kg, så er det ikke lige løsningen.
Vil gerne af med det på en eller to gange, alt efter hvor meget de kan klare pr gang.
Lyhne1 - Jeg vil lige prøve at kontakte ham.
Tak for linket
En annonce i den lokale avis/fb-gruppe "Gratis jordfyld til plantekasser (højbede) - hent selv" 
..og kniber det med "kunder" så tilbyd en flad 50´ere oveni pr. læs.   ..evt. en "hund" pr. boogie-trailer læs.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis