Hejsa alle, jeg har lige fået skaffet en opvaskemaskine brugt, som kan sættes ind i lejligheden fordi der allerede var sat op til at installere en maskine fra den tidligere lejer.
Jeg har fået styr på el delen men har problemer med at åbne for vandet så den kan få vand, er der nogen der har styr på at åbne for vandet se billeder for reference.