Samsung amerikanerskab fryser for hårdt

Hej forum.
Vores 4 år gamle amerikanerskab fra Samsung er begyndt at fryser alt for hårdt helt ned til -32 grader, andre tidspunkter kun -8. Har haft hvidevare service som har rengjort kompressor og køleribber + skiftet temp.føler. Men det har ikke hjulpet, kan det være printet som er defekt ? Vi har naturligvis prøvet at genstarte skabet men det hjælper heller ikke.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja det lyder som termostaten/temperatur reguleringen der er defekt.

Vi prøver igen, i morgen --
Den er skiftet
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis