Hej forum.
Vores 4 år gamle amerikanerskab fra Samsung er begyndt at fryser alt for hårdt helt ned til -32 grader, andre tidspunkter kun -8. Har haft hvidevare service som har rengjort kompressor og køleribber + skiftet temp.føler. Men det har ikke hjulpet, kan det være printet som er defekt ? Vi har naturligvis prøvet at genstarte skabet men det hjælper heller ikke.