Lappe revner i sokkel JegFryser1Plan1967 55 05-07-2022 21:34 Hvis jeg skal lappe revner som disse i min sokkel, skal jeg så bare købe noget mørtel og blande op og spartle det på? Skal der andet til? 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
ev elmand 30521 7480 06-07-2022 08:36 Den nederste lille revne vil jeg ikke gøre noget ved. Den ved røret er lidt mere til reparation. Der skal hugges lidt væk, og så skal der repareres med "mørtel."Nu er mørtel et meget vidt begreb, men her skal du bruge noget som er beregnet til udendørs brug. I gamle dage blandede man sand og cement og en smule kalk mørtel til sokkelpuds. Men det er nok nemmere at finde et færdigt produkt. Her et eksempel skalfleks reparations og sokkelpuds LINK . Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Gregeren 5657 2830 06-07-2022 09:36 Vær lige obs på at de hårfine revner ikke kan lukkes, da man ikke kan få noget presset ind i så tyndt et lag.Du skal derfor banke fugen op så der er flere mm. åbning.Evt. Krads op med en gammel skruetrækker. Elektronikteknikeren
LDS Tip Automatisk tip Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her