Rocket III

Jeg har ladet mig fortælle, at der kun kommer 84 eksemplarer af den nye Triumph Rocket III til Skandinavien – og at de alle er solgt. Faktisk er der så meget efterspørgsel på denne cykel, at det end ikke er lykkedes arrangørerne af motorudstillingen i Øksnehallen denne weekend at få fat i et eksemplar, trods seriøse anstrengelser, har jeg hørt. Selv var jeg inde i overvejelser om at købe denne spændende cykel, men da jeg har min faste gang i Sverige og kan se, at den handles til godt 140.000 dkk (175.000 sek) derovre, (hvor jeg næsten kan se hen fra min citylejlighed i København), bliver jeg sgu for økonomisk indigneret til at betale de 350.000 dkk den sælges for herhjemme…

Og så er det, jeg gerne vil høre om nogen herinde har bestilt cyklen. Jeg vil gerne høre lidt om oplevelsen af cyklen …og så vil jeg selvfølgelig gerne se den. Nåja, til sommer vel. Men lidt sladder kan bruges, hvis nogen har kuriøse oplysninger om Rocket III.

<p>Venligst<br /> <br /> <br /> Thye</p>
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu blev jeg jo nysgerrig, jeg kunne godt selv tænke mig en Triumph engang. biggrin
Jeg søgte den på Google :shock: Hvis nu ikke den var så dyr som du omtaler, var den bestemt et oplagt emne, den er sej 8)

Jeg må foreløbig nøjes med at låne en MC af den Gamle, det er vel også OK lidt endnu. :wink:
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis