Tv beslag

Hej findes et forlænger arm til tv beslaget som man kan montere på tvet og på den måde sænke tv lidt ned. Efter jeg har sat den op har jeg konstanteret at den er for høj. Det er bare så jeg ikke skal bore nye huller igen.
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det har jeg ikke set, men 2 stykker fladjern kan da bruges. Men der skal så også bores huller. så mon ikke det er nemmere at bore i muren. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Jens J. skrev den 27-06-2022 10:14:30

Ja, du skal jo alligevel have skærmen ned så det er vel nemmest - og pænest -  bare at flytte beslaget.

 Eller hvis man ikke vil det, så se om der mulighed / plads til at bore nye huller i beslaget. Fire ny huller i væggen nemmere og hurtigere.


fase
Jens J. skrev den 27-06-2022 10:14:30

Ja, du skal jo alligevel have skærmen ned så det er vel nemmest - og pænest -  bare at flytte beslaget.

 Jeg mente at flytte beslaget på væggen til den ønskede højde.


Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
Nu har jeg købt en billig extra beslag. Som jeg tag de to beslag som går på tvet. På den måde forlænger jeg den så jeg kan sænke den. Gider ikke at bore 12 nye huller. Tvet er 75 tommer
Annonce
12 nye huller? Fjernsynet hænger da fint med fire skruer.

fase
Den vejer 30 kg. Og nogle skruer tog ikke rigtig fat. Så var bange for at det ikke holder. Så jeg brugte længere skurer end dem der følger med ravplugs. Brugte til sidst karmskruer. Som holder godt nu 😂😂😂
Jeg har hængt 4-5 tv op, og har aldrig brugt mere end 4 skruer selv i gipsvæg. Men ok så det bliver løsningen. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Det er et beslag som
Kan tages ud og som kan drejes højre/venstre
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis