Har dette et andet navn og hvor kan man finde det?

Hej,

Håber ikke det er oprettet et forkert sted, men here goes:

https://www.bauhaus.dk/sprenger-stalblok-messingrulle-m-glideleje 

Har dette stykke tilbehør et andet navn? Kan simpelthen ikke finde andre steder end Bauhaus der har det, og synes det er overordentligt dyrt. I USA (andre priser, I know) koster sådan en "ceiling mount pulley" 5-10 $, og synes det er rimelig vildt at den koster 280 kr. i Danmark. Og synes også det er mærkeligt, at jeg slet ikke kan finde et tilsvarende produkt andre steder. Måske er det fordi jeg søger efter det forkerte?

På forhånd tak :)



7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg gætter på at du vil kunne finde den slags hos båd-ting-forhandlerne. 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
PinkHenrik skrev den 21-06-2022 13:07:06

Jeg gætter på at du vil kunne finde den slags hos båd-ting-forhandlerne. 

 Det bliver den ikke nødvendigvis billigere af. Når man køber i USA må man påregne told, mons og andre artigheder. Køb den i Bauhaus og ærg dig en gang.


fase
PinkHenrik skrev den 21-06-2022 13:07:06

Jeg gætter på at du vil kunne finde den slags hos båd-ting-forhandlerne. 

 Tak, jeg må prøve at kigge der :)

S. Fabrin skrev den 21-06-2022 13:22:18

PinkHenrik skrev den 21-06-2022 13:07:06

Jeg gætter på at du vil kunne finde den slags hos båd-ting-forhandlerne. 

 Det bliver den ikke nødvendigvis billigere af. Når man køber i USA må man påregne told, mons og andre artigheder. Køb den i Bauhaus og ærg dig en gang.

Nu var det ikke ift. at skulle bestille den fra USA, men mere en betragtning af at det var meget dyrere for at købe ca. den samme vare. Og jeg skal bruge 4 stk. og så løber det jo pludseligt op.

Et tip om den tyske Amazon.de: Sørg for at købe varer, som bliver solgt og/eller leveret af Amazon.de og ikke en tredjepart. Når Amazon selv er sælgeren, får man gratis fragt til DK ved køb over 300 kr. Evt. retur er i øvrigt også gratis.

Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis