Fjernelse af swimmingpool

Vi overvejer at give et bud på et hus som har en swimmingpool. Da vi ikke er interesseret i at have en swimmingpool, så vil vi gerne have den nedlagt.

Er der nogle der kan svare os på hvad det vil ca. koste at få sådan en fjernet? Og evt. den nemmeste måde at fjerne en swimmingpool?

 På forhånd tak for hjælpen!
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Velkommen på lds.
Det kunne være rart at vide om det er indendørs eller ude-pool,  Om der er adgangs vej for entreprenør maskiner hvor i landet det ligger.  o.s.v.  

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Hej og tak for svarene.

Det er en udendørs pool og der er desværre ikke  adgang til maskiner, desværre..

Det er dog ikke en pool i olympiske mål. ;-) Jeg har ikke størrelse eller materiale endnu, jeg vil gætte på 20mm2. Jeg får tilstandsrapporten her i løbet af de næste par dage. Der kan jeg lige vende tilbage med de informationer. 
En beton hammer til at fjerne kanter og slå hul i bund, 20 bigbags leveret med kran henover hus færdigt. 
Hvis den er i en rimelig stand, havde jeg nok dækket den af med en terrasse eller lignede, så den eventuelt kunne reetableres senere.  Der ikke noget børn eller børnebørn heller ville have end en pool i haven.

Det er et typisk problem med pool, når huse skal sælges. De fleste ser det som en negativ ting, få synes at det er et plus. Det er de sidste sælger helst vil sælge til.
Annonce
Vi tænker at have græs der i stedet, da den er i midten af haven. Hvis den havde været tæt på huset eller i siden af haven, ville vi nok ogås have valgt at dække den til
Det er en beton pool.

Jeg synes jeg læste et sted at det ikke er alle steder man slå hul i betonen, og så bare fylde sand i.

Men som sagt så er det en ca. 20m2 beton swimmingpool 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis