Hvilken slags uld er det her? Torshavn 21 19-06-2022 02:50 Vores tag er isoleret med glasuld som ligger mellem et lag brunt pap og en sort dug.Er der nogen der kan sige mig hvad det hedder og hvad funktion den sorte dug/stof har? 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
kovas 4124 9670 19-06-2022 08:25 Jeg kan huske et produkt som lignede som hed vingemåtter. der var det meningen at vingekanten skulle klipses på spærene så isoleringen hænger imellem.spærene. Papiret er henholdsvis vindspærre og dampbremse. Der blev aldrig nogen tæt isolering fordi det aldrig passede. Mange hilsner Kovas,I et diktatur må ingen sige sandheden.I et demokrati må alle lyve.KK Steincke.
Torshavn Trådstarter 21 19-06-2022 09:32 kovas skrev den 19-06-2022 08:25:50Jeg kan huske et produkt som lignede som hed vingemåtter. der var det meningen at vingekanten skulle klipses på spærene så isoleringen hænger imellem.spærene. Papiret er henholdsvis vindspærre og dampbremse. Der blev aldrig nogen tæt isolering fordi det aldrig passede. Tak for svar, de her ruller er nemlig klipset imellem spærrene og som du siger så er der rigtig mange huller i