Adskilde håndmikser kovas 4124 9670 18-06-2022 11:33 Hvordan skifter jeg ledningen i denne maskine? Mange hilsner Kovas,I et diktatur må ingen sige sandheden.I et demokrati må alle lyve.KK Steincke. 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
S. Fabrin 19657 4400 18-06-2022 12:18 I den side der vender nedad er der sikkert nogle skruer, som du skruer ud og skiller de to skaller ad. Det kan også være at skruerne befinder sig under typeskiltet. Med en tynd skruetrækker kan du sikkert føle om der er nogle fordybninger, som skruerne sidder i. Du kan komme ud for at skruerne er med forhøjning i midten. Så må du lave en skruetrækker af en skruetrækker med lige klinge, som du sliber et hak i, i midten. fase
kovas Trådstarter 4124 9670 18-06-2022 14:09 Hej Fabrin. tak for svar, men nej der var ik nogen skruer under typeskiltet. Bunden skulle brækkes ud? Og siderne ligesådan. Der brækkede en lille flis af men den er samlet igen. Tror snart vi skal ha en ny. Men der var krise med majonæsen. nu er den klaret Mange hilsner Kovas,I et diktatur må ingen sige sandheden.I et demokrati må alle lyve.KK Steincke.
kovas Trådstarter 4124 9670 18-06-2022 17:37 Så blev der majo i rå mængder Mange hilsner Kovas,I et diktatur må ingen sige sandheden.I et demokrati må alle lyve.KK Steincke.