Proteinpulver

Hej med Jer.

Jeg er fornylig begyndt at styrketræne (løfte jern) igen.

Jeg er spinkel af bygning, og har desværre utrolig svært ved at tage på i vægt, og har gennem tiderne prøvet at indtage forskellige slags proteinpulver i spandevis og kreatin efter træningen. Selvfølgelig spiser jeg også alt det jeg kan, når jeg forsøger at tage på.

Dog er det ikke lykkedes mig at tage et eneste kilo på i vægt gennem længere tid cry

Mit spørgsmål er derfor: Er der nogen der kan anbefale en bestemt type proteinpulver, eller andet, der kan hjælpe mig med dette problem ???


Mvh.

christian

Nyd livet.......lev i nuet.
Hej med Jer. Jeg er fornylig begyndt at... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
hmmm - du må ikke opfatte weightgaineren som en erstatning for et måltid, men et supplement. Din mave skal have noget "stof" at arbejde med, det giver kosttilskud ikke. Men om natten vil det være fint - men det ville være bedre at spise en ordentlig gang aftensmad, evt. suppleret med en "godnatdrik".

Så mit råd er - din vægt taget i betragtning - kom i gang med at spise ordentligt. Tre ordentlige måltider om dagen, så tror jeg faktisk ikke du behøver alverden weightgainer eller andet - i hvert fald ikke til at starte med.
Og gider du ikke tilberede mad fra bunden, så findes der mange rimelige, halvfærdige løsninger, som bare skal steges/koges færdigt.

Held og lykke med det!

Mvh.

Jan R.
Proteinpulver har jeg personligt rigtig gode erfarninger med. Der er virkelig meget forskelligt protein pulver at finde på markedet. Jeg køber selv mit proteinpulver hos

http://www.proteinpower.dk

De har noget billigt proteinpulver som hedder Elite Whey som jeg benytter mig af.
Drik dit pulver om morgenen med havregrynenene og efter din træning, så er du godt igang
Mon ikke Omar har fundet en løsning nu, over 6 år senere?

Eller er det det sædvanlige reklamenummer med at søge efter oldgamle posts og så knalde en webadresse af?

Hmmm.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis