Kvik har standard køkkenmål, og stort set alle mærker kan til passes. Når din ønskede maskine mangler lidt i højde så har et ikke meget betydning da lågen uden på maskinen bare skal tilpasses til hullet.
Vil du have maskinen til at nå helt op til toppen af hullet lægger man en ekstra hylde ind over bundpladen i opvaske hullet.
Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?
m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)