Pladevibrator vil ikke starte

Hej jeg har en ven som har købt en ny pladevibrator ved en privat uden garanti han har samlet den og den vil ikke starte nu har jeg selv kigger på den ventiler køre fint op og ned den får gnist og der kommer benzin dog var dyssen stoppet til at starte med dette er renset ud 

Problemet er at den slår lige igang 5-10 sekunder og går ud nogle gange før eller senere end andre jeg kan kan ikke lige komme på hvad jeg ellers skulle tjekke nogle gode ideer ? 
Mærke bearsafe 
Mode c50 
Motor 78.5 cc
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis i kan holde den i gang med lidt lidt bremserens kontinuerligt igennem luftfilteret så er det karburator problemer.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

Det må jeg lige prøve næste gang det var nemlig derfor jeg kontrolleret dyssen og fandt slidt forestiller mig at der ikke kommer benzin nok til at holde sig igang 
Ja en karburator rensning kunne være et bud..
Er det frisk benzin på tanken ?
Jeg ville også skifte tændrøret, kineser tændrør har ikke det bedste ry, hvis det er det originale der sidder i.

Vi prøver igen, i morgen --
Karburator renset jeg tidligere der er gnist på tændrørret j
Men ja det er det som den kom med 
Prøv med et nyt tændrør i anerkendt kvalitet, selv om der er gnist på tændrøret, er det ikke sikkert det kan lave gnist under tryk.
Karburator rensning kan godt være drilsk og kræve flere forsøg, bedst at bruge karburatorspray, til dyser og passager.

Annonce
I skriver tit det med gammel benzin. Jeg har brugt benzin der har stået i årevis uden problemer, har i haft benzin som jeres maskiner slet ikke har villet køre på ?. Jeg bruger altid det gamle på plæneklipperen. Den vil altid starte.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

Ja ofte giver det ikke problemer med gammelt benzin, men er der problemer med at starte, er det en god ide at prøve med frisk benzin.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis