Hej
Min gamle vaskemaskine begynder at skylle så snart der startes et program - det lader til at være pga. slidte kul.
Det er lykkedes mig at afmontere motoren, men jeg er i tvivl om hvordan jeg får kullene ud.
Oppefra eller fra siden/hvordan løsner jeg dem?