Jeg har lige skiftet den ene, trinløse og dobbelte, energiregulator på vores gamle Voss glaskeramiske komfur.
Den var blevet ustabil når man skulle op på fuldt blus.
Det virker fint nu - men da jeg stod og kiggede på den gamle regulator opdagede jeg en lille unbrako stilleskrue, og tænkte: Hva' er den mon til? Ku' det ha' været klaret ved at stille på den?
Nogen der ved, hvad man stiller på den skrue? Ved den røde tuschstreg på billedet.
Mvh perjak
Fra hovedstadsområdet....