Energiregulator Voss komfur

Jeg har lige skiftet den ene, trinløse og dobbelte, energiregulator på vores gamle Voss glaskeramiske komfur.

Den var blevet ustabil når man skulle op på fuldt blus.

Det virker fint nu - men da jeg stod og kiggede på den gamle regulator opdagede jeg en lille unbrako stilleskrue, og tænkte: Hva' er den mon til? Ku' det ha' været klaret ved at stille på den?

Nogen der ved, hvad man stiller på den skrue? Ved den røde tuschstreg på billedet.

Mvh perjak

Fra hovedstadsområdet....
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis