reparation af lille hak i laminatbordplade LMCHM 321 8464 10-06-2022 12:09 Har desværre fået et par mindre hakker i hvid laminatbordplade i køkken. Nogen der ved hvordan/om man kan reparere disse med ok resultat? Noget specielt produkt til hvid laminatbordplade? Det er ret små hakker fra knivspids, ikke særlig dybe. Lmchm 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
S. Fabrin 19647 4400 10-06-2022 12:12 Nu hakkene er der, kunne du prøve med flydende emalje. Det fås på en lille tube i dit byggemarked. fase
PinkHenrik 6109 6300 10-06-2022 14:19 Jeg har lavet et hak i vores køkkenbordplade ved hjælp af Miliput.Miliput er 2 komponent epoxy masse, der skal æltes og bliver til sådan noget modellervoks konsistens.Jeg borede et hul, der hvor skaden var så det var et rent hul, der var ca 5 mm dybt, så Miliput massen havde noget at binde i.Jeg satte malertape rundt om hullet og kom massen i, på samme måde som når du spartler et hul, bortset fra det er nemmere at bruge fingrene (husk at bruge handsker for det sidder godt fast, og jeg brugte sort).Når massen er tør kan den slibes, men vær forsigtig for laminatpladen er ikke glad for sandpapir. Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
LMCHM Trådstarter 321 8464 10-06-2022 20:57 Tak for råd. Jeg prøver i første omgang med flydende emalje. Hak er dog for lille til at begynde at borde🙂 Lmchm
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 25% rabat på epoxymaling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her