reparation af lille hak i laminatbordplade

Har desværre fået et par mindre hakker i hvid laminatbordplade i køkken. Nogen der ved hvordan/om man kan reparere disse med ok resultat? Noget specielt produkt til hvid laminatbordplade? Det er ret små hakker fra knivspids, ikke særlig dybe. 

Lmchm
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu hakkene er der, kunne du prøve med flydende emalje. Det fås på en lille tube i dit byggemarked.

fase
Jeg har lavet et hak i vores køkkenbordplade ved hjælp af Miliput.
Miliput er 2 komponent epoxy masse, der skal æltes og bliver til sådan noget modellervoks konsistens.
Jeg borede et hul, der hvor skaden var så det var et rent hul, der var ca 5 mm dybt, så Miliput massen havde noget at binde i.
Jeg satte malertape rundt om hullet og kom massen i, på samme måde som når du spartler et hul, bortset fra det er nemmere at bruge fingrene (husk at bruge handsker for det sidder godt fast, og jeg brugte sort).
Når massen er tør kan den slibes, men vær forsigtig for laminatpladen er ikke glad for sandpapir.  

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Tak for råd. Jeg prøver i første omgang med flydende emalje. Hak er dog for lille til at begynde at borde🙂

Lmchm
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på epoxymaling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også