Hvad koster strøm hvornår app?

Jeg er blevet præsenteret for en app der kan fortælle hvad strømmen koster på et givet tidspunk, med udgangspunkt i netop min leverandør og så kan den oplyse om mit forbrug time til time......
Desværre er den kun kørende på Æble produkter........ Er der nogen der kender og kan anbefale et alternativ til "Min Strøm" der kører på android??

MVH Njord
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Måske Watts - der fremgår prisen i hvert fald time for time.
Jeg bruger "Strømpriser". Den kobler ikke på dit faktiske forbrug, og den ved ikke noget om udgifter til afgifter og transport - med mindre du sætter den op til at lægge et fast tal til - så den giver dig kun spotprisen for indeværende døgn, men det gør den så til gengæld også uden bøvl med opsætning osv. Man skal bare lige fortælle den, om man er i vest- eller østdanmark, og så kører det. 
Det er netop timeprisen der er ret interessant at følge, så man kan vælge det gunstigste tidspunkt af fx starte vaskemaskine, opvasker og andre enheder der kan vælges start tid på :-)

Og så var det fedt at man kan følge forbruger løbende.

MVH Njord
Jeg bruger denne til at se hvornår det er billigst at lade bilen, der kan du vælge om det er øst/vest og inkl. alt
elpris

Mvh Steen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis