grønt affald i trailer, presenning

Hej alle, 
Fylder grønt affald fra haven direkte i trailer, men har ikke et sted med overdække at have den stående - så jeg har presenning over den, når jeg ikke er i gang. 

burde det være et problem? presenning sidder ret godt, men det kan vel sagtens tørre fint inde i traileren selv med presenning på, eller hvad? 

Det er en relativ ok trailer fra stema, hverken ny eller gammel, men med en relativ ny bundplade, som jeg gerne vil passe på. tænker, at det jeg for alt i verden skal undgå er grønt affald der får lov til at blive liggende i længere tid VÅDT nede i traileren. 

er der nogen gode haveråd til sådan et scenarie her - er jeg nogenlunde på rettet vej og det er fint at have en trailer med grønt affald liggende i trailer i perioder og så have presenning på? 




Hej alle,  Fylder grønt affald fra haven direkte i... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Lav en kompostbunke. Det er som flere skriver ikke raketvidenskab og naturen går sin gang, så den behøver man ikke ofre megen opmærksomhed på. Alt efter omstændighederne kan du tilsætte en håndfuld kalk eller NPG gødning for at sætte fut i processen. En håndfuld hønsegødning virker som steroider. Kompost er under alle omstændigheder et aktiv i enhver have.

Placer kompostbunken et sted hvor du i perioder ikke generes af lugten - det er også et resultat af naturens gang.



Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis