Montere vindsejl håndtag på stolpe

Nogen der har en god ide til en form for krog hvor dette sejl kan monters på?

Det er sådan et standard type der ligger på en rulle og er monteret på væg i den anden ende.
det trækkes ud og skal normalt sættes på den medfølgende stolpe, som skrues i fliser.
det dur bare ikke her, så jeg skal have en krog der kan holde håndtag når det er trukket ud til stolpen.

Katmus
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har bare brugt en stor skrue med en stump klar plastslange for at være lidt god ved hångdgrebet. Det virker.

Søren O
Jeg har brugt de her kroge fra Biltema. LINK

mdn skrev den 30-05-2022 20:51:16

Jeg har brugt de her kroge fra Biltema. LINK

Svært at se hvor stor den er.
Men hvis du bruger den må den jo være stor nok til at håndtag kan hænge på den...
Tak.. den prøver jeg

Katmus
Har passer fint. Se et billede jeg lige har taget her 

Øv... mit håndtag er så for tykt. Leder videre.
Den med skruen er nok for primitiv til fruen :-)

Katmus
Annonce
Du kunne jo tage et stykke (flettet)snor og lave en lille løkke mellem håndgreb og krog. Det bliver ikke let at finde noget der passer til det tykke håndtag.

Søren O
tror jeg vil prøve med et stykke trykimprægneret stykke træ  som jeg vil save/file til en klods med en tap på.
Skrue den på stolpe og male sort.

Hvis jeg hiver mine bedste evner frem fra sløjdlokalet i folkeskolen, så skulle jeg nok kunne få det fikset :-)

Katmus
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også