Bundventil med overløb

Hej folkens.

Lige et (håber jeg) simpelt spørgsmål.
Jeg er ved at sætte håndvasken til afløbet, på mit nye badeværelse. Vasken har overløb, hvilket jeg har fået et kit med til. Problemet er, at jeg ikke helt forstår, hvordan det skal sidde sammen.

Jeg har den hvide plastikring, til venstre, som jeg umiddelbart tænker skal sidde op mod bordpladen, med den sorte pakning. Derudover har jeg metalgevindet fra bundventilen som passer op under føromtalte ring, hvis ikke man sætter den tilhørende gennemsigtige pakning på. Men den skal vel bruges? Eller skal jeg ud at have fat i en anden pakning?

Eller skal det sammensættes på en anden måde?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Et billede ville hjælpe en del   

/BOFH 

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

BOFH skrev den 28-05-2022 16:32:37

Et billede ville hjælpe en del   

/BOFH 

 Hej BOFH.


Jeg ved ikke lige hvad der sker, men jeg tror, min tråd er blevet oprettet to gange. Til gengæld uden det billede, jeg havde vedhæftet..

Her er et par billeder. Man kan ikke se det på billedet, men den gennemsigtige pakning er rund på den øvre del, som slutter direkte op mod en kant på overløbsringen. Derfor synes jeg ikke umiddelbart, det passer ordentligt sammen.
Måske skal det runde vende opad så det passer på den ophøjede del af metaldelen. Er det hele tæt?

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis