Chrome-browserens søgelinje blev sort på hvid.

Hej venner. Jeg er ny på dette forum, og dette er også mit første indlæg. Ikke sikker på, om dette er det perfekte sted eller ej at poste dette. Men jeg håber, jeg kan få et bedre forslag fra dig. Jeg har et problem med min Chrome. Min Chrome-browsers søgelinje blev sort på hvid. Jeg ved ikke, hvorfor dette sker, og hvordan man løser dette problem. Kan nogen foreslå noget om dette?
Denne bruger er blokeret pga. overtrædelse af ordensreglerne.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Alla dark mode, eller? Et screenshot er altid værdsat👏
Tak for svaret. Skærmbilledet af problemet er nævnt nedenfor. Selvom jeg løste problemet efter at have fulgt metoden nævnt i denne artikel fundet efter søgning på Google i dag. Jeg har lige fjernet Chrome-temaet, problemet er løst.
Denne bruger er blokeret pga. overtrædelse af ordensreglerne.
Det er en falsk profil der har oprettet spørgsmålet, for at kunne linke til sin egen blok.
- Teksten er maskin-oversat (du kan se det er oversat fra engelsk pga. ordstillingen)
- Billedet er taget fra https://generated.photos/faces/natural/grey-eyes/short/joy/white-race
- ejeren af siden der linker til benytter den samme fremgangsmåde alle steder. Opretter et spørgsmål, svaret på det selv med et link til deres eget site: eksempel: http://www.pcbanter.net/showthread.php?s=b13e14bb89b891d7436998b01f15e92b&p=3826413

---------------------------------

Det kan godt være det er en falsk profil, men har du meldt det til Allan = administratoren?
Og om teksten er maskinoversat eller ej er heller ikke til at vide, men ordstillingen er ikke værre eller bedre, end hundredvis af andre opslag herinde.
 
Godt spottet, ebusdkdk! Og tak for anmeldelsen. Jeg har undersøgt det og kan se, at det uden tvivl er en spammer. Profilen er blokeret og linket slettet.

Det nye ved ham her er, at profilen blev oprettet for 2 år siden. Normalt er der ikke så lang tid mellem oprettelse af spam-profiler og indlæg med links.

Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis