Hej alle,
Har købt en integreret fryser sidste måned i power. Den er først sat til et par dage siden.
Problemet er at den ikke fryser i toppen. Nærmest kun den nederste 3. Del..
Manualen er ubrugelig. Der blinker en rød advarselstrekant i display og så skriver den 18 og efterfølgende et grad celcius tegn.
Har taget kontakt til gram idag, som ikke lød særlige interesserede, håber dog de vil hjælpe mig.
Ville høre om nogen har erfaringer med denne skabsfryser og evt. Har hørt om den
fejlkode?
Umiddelbart siger temperaturen 14 grader i toppen og frossen i bunden..har prøvet super freeze funktion men det hjælper ikke en dyt.