gram fsi 3225-94n/1

Hej alle,

Har købt en integreret fryser sidste måned i power. Den er først sat til et par dage siden.

Problemet er at den ikke fryser i toppen. Nærmest kun den nederste 3. Del..

Manualen er ubrugelig. Der blinker en rød advarselstrekant i display og så skriver den 18 og efterfølgende et grad celcius tegn. 

Har taget kontakt til gram idag, som ikke lød særlige interesserede, håber dog de vil hjælpe mig. 

Ville høre om nogen har erfaringer med denne skabsfryser og evt. Har hørt om den 
fejlkode?

Umiddelbart siger temperaturen 14 grader i toppen og frossen i bunden..har prøvet super freeze funktion men det hjælper ikke en dyt. 
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Når du skriver, at du har købt den i POWER, så er det da dem, der har serviceforpligtigelser overfor dig. Gram har intet med den sag at gøre.
Aha. Men hvad betyder 2 års reklamationsret, kan jeg tvinge power til at tage den tilbage ? 

Power vil have jeg skal tage kontakt til gram mm. Og de nok skal tage en evt. Regning såfremt det ikke er selvforskyldt 
Stefan Odense skrev den 23-05-2022 16:48:48

Aha. Men hvad betyder 2 års reklamationsret, kan jeg tvinge power til at tage den tilbage ? 

Power vil have jeg skal tage kontakt til gram mm. Og de nok skal tage en evt. Regning såfremt det ikke er selvforskyldt 

To års reklamationsret betyder at du indenfor de første 6 mdr. gælder formodningsreglen, som betyder at det formodes at fejlen var der ved købet. Som du beskriver det, må det formodes ,at fejlen var der ved købet. Power skal bare give dig pengene tilbage eller give dig en ny fryser. Du skal rette henvendelse til Power og lade dem tage sig af sagen. Hvordan Power vil ordne det med Gram er dig ganske uvedkommende.

fase
@S. Fabrin 12 måneder er formodningsreglen blevet opgraderet til 1/1 i år.

@Stefan tag gerne nogle billeder af dine temperaturmålinger, dokumentation er godt at have i baglommen. Derudover er jeg enig i Fabrin’s fremgangsmåde.
Har du husket at montere magnetten i toppen af lågen ellers køre blæser ikke og den fryser kun i bunden
Jensen55 du er spot on!! 

Total fejl 40. 

Men ved du hvad, var alle manualer igennem og der stod ingenting om den magnet. 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis