Jeg har et Asko induktionskomfur CI9664S der melder fejl E6 på to plader, de andre to plader virker men det er som om der i hvert fald nogen gange er meget lidt varme på dem. Jeg har ringet til Asko som siger at den fejl er "noget med faserne" og at jeg skulle få en professionel til at se på det. Jeg ringede så til en hvidevareservice mand der kom og så på det og sagde at det kendte han ikke noget til men at han ville spørge en kollega om han kendte til den fejl. Jeg betalte ham de 800 kr besøget kostede og så har jeg ellers ikke hørt mere fra ham
Hvad kan jeg gøre for at fejlfinde og udbedre fejlen?