Skrivebord i MDF

Jeg skal have lavet et væk til væk skrivebord i MDF. Længden på skrivebordet skal være 2740 mm. Det ser ikke ud til man kan få så lang en plade, så tænker jeg derfor skal have sat to sammen. 
Hvordan tænker i jeg gør det på bedst mulig vis?
Jeg skal have lavet et væk til væk skrivebord i... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Gregeren skrev den 23-05-2022 13:56:16

En strø/lægte på 45x45 vil helt sikkert hjælpe. Skruet og limet op i pladen nedefra. Trukket ca. 5cm. ind fra kanten af bordpladen.

Langs væggen sættes en tilsvarende op på væggen, som holder pladen bag til.

Du kan købe en helt almindelig hvid køkkenbordplade til omkring 400kr. for 3meter. Så er den helt glat, og med buet forkant, og du behøver ikke at male eller noget andet.

Link

 Tak for hjælpen! Det vil jeg prøve. Jeg kan ikke have en lægte langs væggen bagtil grundet vinduet. Men prøver om det ikke går med et par lægtestykker på de 60 cm væg der er ved siden af vinduet. 



 Tak for hjælpen! Det vil jeg prøve. Jeg kan ikke have en lægte langs væggen bagtil grundet vinduet. Men prøver om det ikke går med et par lægtestykker på de 60 cm væg der er ved siden af vinduet. 


Det vil også fungere fint at dele lægten på væggen op. Du kan overveje at sætte en stump under vinduet, blot længere inde under pladen, hvis vinduespladen er i vejen. 


Elektronikteknikeren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også