Færdiggøre - Nedrevet væg

Hej, jeg kunne godt tænke mig noget råd om hvordan jeg bedst kan gøre det her projekt. 

Jeg har revet en væg ned, også ser det sådan ud, og jeg skal sørge for at få et clean finish. 

Her i forvejen er en stolpe fra der hvor dørkarmen var, og jeg tænker at brug den både som forstærkning og til at guide mig. Jeg tør heller ikke at banke/skære mere ned, da det er allerede ret tæt på et højt indbygget skab i køkkenet. 

Jeg har sat en brædde op og jeg har noget hul der skal fyldes ud med noget, evt skære noget gips plade og dække hullet på begge sider, også når det er gjort, så vil jeg spartle over det hele så det er er klart til at blive malet. 

Synes i at det er en god ide, eller hvis i har nogle andre anbefalinger, er jeg spændt på at tag imod. 

På forhånd tak. 
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu kan jeg lidt bedre se det. Jeg ville nok save ned så muren bliver mere lige. Altså tættere på det højere skab. 
Så sætter du bræt på begge sider af muren, fastholdt af 2 skruetvinger. Bastard mørtel presses ind imod mur kanten. og pudses plan med de 2 brædder. brædder kan fjernes dagen efter. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også