fald på fladt tag

Gode råd søges
Jeg har lavet en tilbygning på vores sommerhus på 22 m2 , indtil videre med fladt tag, OSB-plader og et lag underpap. Min plan var at skulle lægge paroc eller rockwool tagkiler ovenpå (varmt tag) og så ovenpå igen under- og overpap. Problemet er nu at leveringstiden på tagkiler er gået fra at være få dage til at være flere måneder, dvs jeg først kan få dem omkring august. Jeg er i tvivl om hvad jeg skal gøre, da sommerhuset er sat til udlejning i juli måned, juni måned jo ofte byder på en del regn og da jeg gerne vil lave det færdig indvendig uden at være bange for at det regner ind. Skal jeg afdække rigtig godt med pressening over hele sommeren, så jeg kan gøre bygningen færdig indvendig, leje ud og så bevare planen om tagkiler øverst. Eller kan jeg for at få afsluttet taget finde en anden løsning til at få hældning på taget og i så fald hvordan vil en god løsning se ud hvis der allerede ligger OSB-plader og underpap. Spærene under tagpladerne er 47x200, så der kan også godt ligge isolering.
På forhånd tak for hjælpen!
Mvh Dumboøre 
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis