Kan jeg sikkert hive vaskemaskine ud?

Hej!

Jeg har absolut minimal håndværker-"kunnen" eller viden, og står uheldigvis med en Bosch vaskemaskine som har en e-17 fejl. Jeg kan læse mig frem til, at det betyder at der er vand den ikke kan komme af med - correct me if I'm wrong.

Hvis jeg slukker maskinen og slår strømmen fra, kan jeg så godt selv "bare" hive maskinen en meter ud fra under bordpladen, tippe den, også skubbe den ind igen uden der vil være problemer?

På forhånd tak :)
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, det kan du godt gøre. At maskinen ikke kan komme af med vandet kunne tyde en blokering i afløbet et sted.

fase
nu har du vel først renset det tråd filter der sider i fronten af den ,det er normalt der problemet er
Vil anbefale som skrevet du renser div. filter inden i maskinen..
Når du tager risten op kan du også mærke efter med en finger om der skulle være noget der bloker udløbet..

Når det gjort så kør et rense program med for eksempel med Neophos/Finish maskinrens det kan opløse fedt propper osv...
Fejlkode E17/F17: Vandtilførselstiden er overskredet
Luk op for vandhanen. 
Det er det Bosch angiver som fejlgrund. Så se om der er snavs i tilløbsslangens filter.

fase
Annonce
PRW: du tænker vist på opvaske maskine. Det lyder som en vaskemaskine i trådens start.  


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
ev elmand skrev den 13-05-2022 16:56:06

PRW: du tænker vist på opvaske maskine. Det lyder som en vaskemaskine i trådens start.  

 Haha jep, gik vist lidt hurtigt :)

Beklager... 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis