Knap springer ud

Hej 
Håber nogle her inde kan hjælpe. Har en Metro combi vandvarmer. Har slukket pillefyret og gået over til el. Når jeg trykker knappen ind så man bruger el kan der gå 1 time eller nogle dage springer knappen ud og nogle gange springer den ud lige efter.  og vandet bliver ikke varmt.   
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg går ud fra at vi taler om overkognings knappen. Så er det næsten helt sikkert termostaten ved siden af der er dårlig. Den "glemmer" at slå fra og vandet bliver for varmt. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Nej det er en omskifter fra opvarmning med pillefyr til opvarmning med el. Vi har den osse på vores combi vvb, men jeg ved ikke hvad fejlen er. Den fungere lidt som en mekanismen i en kuglepen. Knappen bliver inde når man trykker på den. Eller skulle blive inde.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Der har ikke været skilt noget ad. Den gjorde det nogle gange sidste år  og er begyndt nu igen. Men hvorfor ? 🤔
Jeg kan ikke se andet end at du må ind til knappen. Jeg ved ikke hvor langt du kommer men det ser ud som om man kan skrue en dækplade af som sidder omkring knappen. det er jo en mekanisk knap som kan gå i stykker.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis