Microcement

Hej, Jeg har et badeværelse jeg gerne vil gøre et forsøg på selv at renovere. Det er ikke et vi bruger meget så det gør ikke så meget hvis finish ikke bliver 100%, derfor forsøger jeg selv.

Der er idag fliser og jeg har tænkt mig at give dem microcement, hvilket bør være ok i forhold til vådrum. Det skriver contego i det mindste :-)

Mit spørgsmål er i forhold til en skillevæg der er i badeværelset. Jeg vil gerne rive den ned, den går ikke helt op til loftet og den bliver ikke noget problem at fjerne. Til gengæld vil der så ikke være fliser på den væg den har stået op af, og vel heller ikke vådrumsikret. Hvad kan jeg gøre ved det. 
1. Ville det være ok bare at spartle over der hvor der mangler fliser.
2. Skal jeg først sætter fliser i der hvor vægen har stået og er det nok.
3. skal det stykke vådrumssikres på en eller anden måde andet end sætte fliser i?

Håber meget der sidder nogle herinde der har lyst til at dele lidt råd.

Mvh
Thomas
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du spartler ud med et eller andet som fkes flisegulv, mørtel spartel masse eller noget helt 4.  Det betyder ikke så meget da man ikke kan se igennem. Jeg har selv lige givet mit eget badeværelse en overhaling med microcement og med et ganske pænt resultat. Microcementen virker som vådrumsmembran når det har fået den sidste omg. Coating.
Mange tak for dut svar :-) og det lyder somom jeg bare skal igang. Hvilken microcement brugte du?
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Jeg har brugt den fra urban hald
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også