Betonstruktur i entre aftagning ??? hvordan

jeg er så heldig at vi har købt e dejligt hus mmmmmeeeeeennnnn der er struktur overalt i entreenhele vejen op til 1.sal på lofter ,ledninger og rør....vi vil frygtlig gerne høre fra nogle som har et eller flere gode råd til hvad vi gør...vi er åbne for forslag
med venlig hilsen de ellers så glade husejere
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Til lykke med huset. Og kondolerer med strukturmalingen....
Hvis I er heldige, er der hessian bag ved strukturen - så kan hessian og struktur ofte trækkes af med lidt forsigtighed og nogle brede spartler.
Ellers har jeg kun en løsning (ud over muligvis noget kemi). På med en kopsten på vinkelsliberen, et professionelt åndedrætsværn og så slibe det hele ned.
Herefter kan I spartle det jævnt.

Håber egentlig, der findes en bedre løsning - men ovenstående virker og er ikke så slemt, når man først er i gang.

Mvh.

Jan R.
Køb en masse fliseklæb.
Og så er det ellers igang med at pudse væggene op.
Tilsidst jævner du alle væggene med sandspartel

Det er lykkedes hjemme hos os, hvor det var en ret kraftig struturmaling. Det sviner en hel del mindre end at slibe det hele ned - men det er sikkert ikke lettere.

most

Lund

\"Once I thought I was wrong, but I was mistaken...\"
.. Du kan også monterer en spartel på et skaft og "kradse" det ned. Dette gjorde jeg selv, det var et hestearbejde, men det lykkedes også uden at ødelægge væg og helbred. Jeg har siden ladet mig fortælle at du kan leje en facadefræser som skulle klare dette job hurtiger, men du vil også få en del støv.

så masser af knofedt og tålmodighed !

Mvh

Peter Madsen

<p>Peter Madsen</p>
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.
Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også