Vidunderpiller

Er der nogen der kender til de forskellige piller der bliver omtalt i reklamerne,de skulle efter sigende give mere energi osv,eller er det bare reklamegas.

bh
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ved ikke hvad det er for piller du skriver om, men der findes piller med et rimeligt koffein indhold for de personer der ikke kan lide/tåle kaffe.
Danske koffeinpiller er generelt doseret til 100mg pr. pille, hvilket ca. svarer til en kop kaffe. Udenlandske piller er ofte højere doseret, fx til 200-300 mg koffein. Og det anbefalet ikke at tage mere end 3 piller om dagen (3 kopper kaffe)...

I Danmark må der max være 32 mg koffein pr deciliter drik. Så en 250ml energidrik indeholder samme mængde koffein som i 1 kop kaffe.
En Redbull indeholder 10gram sukker pr 100gram drik og 30 mg koffein.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Jeg spiller badminton, og når man ved en endagsturnering skal i gang med tredie kamp på 3-4 timer kan man godt være lidt flad.
Der bruger jeg disse: https://www.matas.dk/matas-sportscare-druesukker-100-tabletter
To styk 10-15 min. før kampstart giver mig et godt boost i en fart.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Det jeg tænker på,er Ginko Biloba og Gerimax,de lover,at det modvirker træthed,bedre blodgennemstrømning,bedre hukommelse osv.Da jeg er lidt skeptisk,ville jeg gerne vide,om nogen har prøvet det.

bh
Selv om nogen har prøvet dem, med succes eller ikke, vil det jo være noget meget individuelt, som kun kan afgøres ved “forsøg” på dig. Med dig som dommer.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis