Maling på puds

Hej
Jeg har et rum som skal pudses sættes i stand lidt simpelt og nemt, inden det om nogle år skal have den store tur.
I den forbindelse har jeg banket gammelt puds af nogle steder fra 69, og nu var tanken at pudse hullerne op og male de pudsede vægge.

Men om 3-5 år når jeg skal spartlet og have filt på er det så et problem at væggende er malet?

Rummet skal graves ud så derfor kan filt ikke komme på tale nu, men har overvejet noget billigt savsmuld tapet fra Jem og fix, også male det og fjerne det i fremtiden.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du sættersavsmuld tapet op så maler du jo ikke på pudslaget. 
Det kan udmærket lade sig gøre, men 3-5 år er en lang tidshorisont så mon ikke du skal lave det ordentlig fra start og så pudse det og evt, spartle hvis du ønsker en helt glat overflade. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
??? Hvorfor ikke filt med det samme? Kommer det noget med niveauforskel ved gulvet?

Det er da netop lettere at bare gøre en glat flade ren (vs en pudset) og male over når du er færdig med at svine - men givet man selvfølgelig ikke skal svinge alt for aggressivt med hammer og skovl mens man bryder op og graver ud.

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Den ene af væggene skal væltes, men indtil da må den gerne være lidt pæn.
Puds op og male uden savsmuld. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også