Udskiftning af Megatherm

Hej

Jeg har et hus, hvor der er Megatherm gulvvrme på overetagen (og Roth Touchline på underetagen). Jeg er lidt træt at de manuelle termostater, da det er svært at indstille den ønskede temperatur, især når vejret ændrer sig så meget, og så ville jeg også gerne have mulighed for at indstille via en app.

Det smarteste ville jo være at køre samme system som nedenunder, men det er et system, som allerede er udgået hos Roth. Så jeg tænker, at det letteste ville være at købe en ny kontrolboks samt termostater og så beholde telestane.Er der nogen som ved, om det er muligt?

Ellers ser det ud til, at jeg også skal udskifte telestaterne. I så tilfælde har jeg set denne pakke, som vel indeholder alt hvad jeg skal bruge. https://vvs.dk/varmesystemer/gulvvarmesystemer/megatherm/gulvvarmepakker-u-fordroer/megatherm-traadloes-gulvvarmepakke-til-9-kredse-vvs-nr-046529909

Er der nogen, som ved om telestaterne bare kan udskiftes uden brug af andre ting, ud over værktøj? Og skal man så have et LAN eller wifi modul på? Det har jeg nemlig ikke lige kunne finde.

Kan min Wilo-pumpe fortsat benyttes, eller skal den også udskiftes?

Eller er det helt håbløst at bruge penge på at lave disse ændringer? Er der andre mærker/løsninger, som ville være smartere/bedre/lette at skifte til?

Jeg har 9 kredse som man kan se af det vedhæftede billede.
Mvh
Thomas


0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis