Ru betonvæg til glat betonvæg

Hej alle.

Jeg har to meget ru betonvægge i mit overdækkede terasse. Jeg ønsker at gøre dem glatte og hvide, og som det ses på billedet har den tidligere beboer forsøgt sigt med indendørs spartelmasse på et tidspunkt.

Rummet er ikke isoleret men tæt. Er der en forholdvis lettilgengælig måde at man selv kan gøre det? Jeg har søgt herinde og på youtube, men finder kun løsninger til indendørs vægge, samt udendørs murvægge. 

Jeg ser frem til at modtage tips og tricks :)

De bedste hilsener,
Armin
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg tænker at microcement er 100 % oplagt i dit tilfælde....  jeg har selv lige givet badeværelset en tur og en særdeles flot og glat overflade, man kan sagtens gøre det selv det kan også bruges udendørs. kig evt  på www.urbanhald.dk, eller søg på micocement på Google photos
Du kan jo pudse væggen op med alfix durapuds eller Weber 280, og lade det stå råt.

Elektronikteknikeren
Weber 280 kender jeg ikke, men Weber 360 binder på stort set alt og den har jeg gode erfaringer med.
Den ville også være en oplagt kandidat.

Elektronikteknikeren
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.
Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også