Multicutter - Batteri eller ledning?

Jeg er blevet i tvivl om jeg skal købe en multicutter på batteri - dewalt, eller jeg istedet skal købe en på ledning - el-Power mod batteri-convenience?
Nogen pointer?

Mvh Troels
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du har batterier i forvejen så, ville jeg vælge bayteriudgaven p.g.a. fleksibiliteten. skal du have batterier og lader med i købet så gå efter en 230v udgave de er væsentlig billigere i så fald, og pris forskellen retfærdiggør ikke den lille fordel ved at have en uden ledning. Jeg har selv lige købt en blå bosch 230 v multicutter til 600 kr. Hos stark i Aalborg.....
Jeg har andet grøn Bosch 18v værktøj og kunne derfor nøjes med at købe multicutteren uden batteri til ca. 600 kr.

Jeg bruger den markant mere nu end jeg brugte min gamle med ledning. Efter min mening er det virkelig meget værd, at have den på batteri. Småopgaver klares hurtigt, hvor jeg før ikke gad finde cutteren + forlængerledning frem.

Mvh. AllanE
Jeg har en rigtig god Fein multicutter til 230 volt, som jeg egentlig ikke brugte særlig meget.
Så købte jeg en Makita akku, da jeg har en del Makita i forvejen, den er lige så effektiv som den med ledning, og jeg bruger ofte multicutteren på batteri.

Så vil klart anbefale en batterimodel..

Jeg har akkurat samme oplevelse med stiksav

Vi prøver igen, i morgen --
Tak for svar - var i forvejen mest stemt for batteri - fordi jeg ved jeg ikke kommer til at bruge den så meget hvis den var på ledning. 

Mvh Troels
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis