Erfaring med indvendige døre, kvalitet kontra pris?

Hejsa

Jeg vil så småt til at skifte en enkelt eller to døre i mit hus, og tænkte om nogen herinde havde erfaringer at dele ud af?
Jeg har, hos bekendte, oplevet at nyere døre har været noget dingelværk, og det vil jeg jo helst undgå.. mine nuværende døre har holdt i 60 år, og principielt måtte de nye også gerne kunne det🙂
Jeg er ude efter noget der minder om Swedoors sp12, eller gw04 billeder af dem er indsat herunder.. Men er de det bedste bud, til prisen? Jeg ved virkelig lidt om døre.. 
Kom endelig med gode/dårlige oplevelser og erfaringer 🙂

Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Swedoor er blandt de bedste standard døre, men en formpresset dør med folie bliver aldrig på højde med en rigtig masivtræsdør.
Hvis resten af dørene i dit hus er i rigtig træ vil det se komplet tåbeligt ud at montere en dør i mdf i et enkelt dørhul for at spare 2.000kr

Selvbygger med stort S. 
Ok. Tak, godt at hære fabrikatet er ok.
 Mine nuværende døre er ikke massive, de hule, med noget finér med en art masonit i midten.
De er antageligvis fra 1965, da huset blev bygget.jeg er bevidst om at det vil se mærkeligt ud, med én ny dør, blandt mange gamle 🙂
Der er kun 3 døre i stueetagen, hvoraf den ene har et hul i, fra den engang var taget af, og væltede ..

Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis