... lidt i vildrede her... ved ikke om det er mig der er forkert på den eller...
Fik lavet service på vores varmepumpe. I den forbindelse bliver trykket hævet fra 1 til 2 bar.
Dagen efter får der hul på en radiator ( som var tæret i bunden )
Vandet drypper så ud af den og jeg har ikke mulighed for at lukke hullet.
Skriver og spørger teknikeren der har lavet service om han kan hive radiatoren af eller jeg skal få fat på en VVSer til det da vandet jo skal af anlægget igen... og det har jeg ikke lige styr på... for det at hive radiatoren af er der jo ikke så meget i... specielt ikke da det alligevel var et sted hvor der ikke skulle en ny på ( en anden historie )
Det kunne han sagtens sagde han og han stod der næste morgen. Efterfølgende har vi dog ikke noget varme...
Jeg bruger dagen på at læse op og ned og spørger ham to gange i løbet af dagen hvordan og hvorledes... får st vide at det bare tager tid...
Der er så en venlig sjæl herinde der skriver at den er proppet forkert da det er et enstrenget anlæg og der skulle have været lavet en overgang...
Ringer jeg så til ham og siger... hanundersøfer det med en kollega og runger tilbage og siger at "jeg" har ret...
Kommer og retter det næste dag...
Nu har jeg så fået en faktura på 2x2 timer... altså for begge dage...
Mener dog ikke selv at jeg skal betale for når en fagperson laver noget forkert og skal rette det?
AITA?