Montering af stikkontakt? Chaos 61 3000 15-04-2022 17:53 Hej!Denne stikkontakt har siddet løst, siden vi overtog vores bolig, og nu er den faldet af. Er der nogen, der kan fortælle, hvor de to ledninger skal ind i stikkontakten?Mvh Chaos 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
S. Fabrin 19658 4400 15-04-2022 17:58 Den brune stikkes ned i den øverste klemme, og den blå i nederste klemme mærket N. fase
Chaos Trådstarter 61 3000 15-04-2022 18:11 S. Fabrin skrev den 15-04-2022 17:58:00Den brune stikkes ned i den øverste klemme, og den blå i nederste klemme mærket N. Mange tak!
ev elmand 30540 7480 15-04-2022 23:22 Årsagen til at den er løs er de træstumper der sidder i væggen, de fjernes . Du køber en lille pose modelgips, blander med vand og fylder det i hullet. Et par timer efter kn du sætte stikkontakt fast. Alternativ ( og bedre) Du køber afbryder skruer i pasende længde og smider de skrue og klør væk som sidder der nu. Mål fra væg og ind til overkant af de fastgørelses tårne der sidder inde i dåsen. Skruer skal være 5-8 mm længere. Helst ikke længere end målet fra bund af dåse og til væg overflade. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)