Milwaukee m18

Min bror har anskaffet en sådan 1" accu slagnøgle, til skift af hjul på lastbil. Der skulle være mulighed via en app, at styre og lave program for moment, ved at indtaste div. info vedr. bollt/møtrik, anbefalet moment mv.
Er der nogen som har erfaring med dette ?  og er der indbygget tyveri sikring i den ?
LINK
På forhånd tak - Carsten

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Fra deres oplysninger: som tyder på at det er noget man skal tilmelde og betale for. 
ONE-KEY™ værktøjssporing og -sikring tilbyder en gratis cloud-baseret platform med sporingsnetværk og flådestyring for dine værktøjer. ONE-KEY™ tilbyder også en fjernstyret låsefunktion. Tilpasningsfunktionen tilbyder præcis værktøjstilpasning til opgav 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Men der er jo de 4 indstillinger af moment på selve maskinen mon ikke det kan gøre det?

"Sakset fra dit link"

Vi prøver igen, i morgen --
Milwaukee onekey kører over bluetooth. Og du kan total-slukke for din maskine, spore den osv.  MEN, du kan kun spore den via bluetooth, og hvis andre har været i nærheden med app'en installeret, og bluetooth tændt. Så..

Ellers virker moment indstillingen fint. Har kun haft brugt det en enkelt gang på mit arbejde.
Synes det er lige så hurtigt bare at bruge en momentnøgle.  Men til visse opgaver er det jo super nemt at have det indbygget i maskinen.

Mvh 
ev elmand skrev den 09-04-2022 13:33:45

Fra deres oplysninger: som tyder på at det er noget man skal tilmelde og betale for. 
ONE-KEY™ værktøjssporing og -sikring tilbyder en gratis cloud-baseret platform med sporingsnetværk og flådestyring for dine værktøjer. ONE-KEY™ tilbyder også en fjernstyret låsefunktion. Tilpasningsfunktionen tilbyder præcis værktøjstilpasning til opgav 

Så du ved reelt ikke noget om Milwaukee onekey? 👍

Google kan vi vel alle 😁
O.M.E.
Du har ret i at jeg ikke ved noget om det pågældende produkt, jeg lader heller ikke som om. OG jeg ved heller ikke hvorvidt trådstarter eller hans broder kan google. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Annonce
Tak for info - tror bare vi bruger den med standart opsætning, og spænder færdig med moment nøgle.   

I kunne også bare hente den app, og se hvad i kan med den. Den er gratis at hente, og der står intet (på Google Play) om, at der er betaling i app'en. Uden at vide det, så vil jeg gætte på, at det vil kræve et abonnement af en art, hvis man som virksomhed vil holde styr på, hvor ens værktøj befinder sig, og hvor meget det bliver brugt. Jeg tvivler meget på, at man skal betale ekstra for at kunne justere moment på et enkelt stykke værktøj, for den funktion har man allerede betalt for ved anskaffelse.

Hellere leje end at bo på gaden.
Ja hent app'en og prøv.
Jeg har haft hentet den 4~5 gang, og det har ikke koster noget. Og har da kunne justere moment og omdr hver gang.

Så hvorfor Elmanden insinuere at det koster penge ved jeg ikke 😁

.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis